Pages

marți, 6 august 2013

O mică-mare prezentare - Așa e frumos!

Bună! Salut! Bine ai venit! Ia-o cum vrei.

Numele meu este Alexandra Ioana M. și sunt o persoană pe cât se poate de normală și simplă pierdută într-o lume ce-mi pare straniu familiară. Cu miros de mare, de scorțișoară sau de cerneală, nouă, efervescentă și de tradiție bună. O lume care se construiește pe măsură ce mi-o imaginez. Dacă la prima vedre par normală, de fapt sunt destul de complexă. Persoanele care au ajuns deja să mă cunoască pot zice că uneori sunt chiar ciudată, dar până la urmă asta e ceea ce mă face specială. Destul cu filozofatul.

M-am născut la finele iernii din '99, într-o zi în care mama zicea că a fost ca o zi de primăvară. Acum nu știu. N-am fost acolo să văd cum era. Eram prea "ocupată" să-mi scâncesc venirea pe această lume. Nu-mi pot considera viața foarte grea. De ce? Nu am timp să mă plâng, viața trebuie trăită la maxim așa cum e ea. Poate uneori am avut momente culminante, dar am reușit să trec cu brio peste orice.

* * *Tocmai ce am terminat clasa a VIII-a și am intrat la liceu cu profil filologie intensiv engleză. * * *

Îmi place să scriu. De multe ori m-am regăsit în scris. Când scriu mă simt liberă și simt că absolut nimeni nu mă poate opri, judeca, nu-mi poate da în cap pentru ceea ce fac, deoarece, evident, de multe ori mi s-au pus piedici. Invidia e mare.
Îmi place să desenez foarte mult și ca oricărui om cu suflet, îmi place muzica. Nu pot spune că am un gen preferat și nici că aș avea un gen care să mă definească.


Să ne întoarcem la scris, pentru că de asta sunt eu aici, scriind la această postare de zor. Stilul meu de a scrie este destul de surprinzător și non-conformist deoarece în proză pun accidental rime și în poezie creez o poveste. Știu, sunt pe dos dar asta nu contează.

Sper că o să vă placă ce o să am de spus și să aveți o ședere plăcută cât timp o să fiu prin preajmă.

Bon voyage!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu