Pages

marți, 15 iulie 2014

Delir de moment - Persona

M-am hotărât să am o secțiune de "Deliruri de moment". Aceste deliruri cum le numesc eu sunt doar niște "pâinițe" ale minții mele.
- DISCLAiMĂR -
S-ar putea să fie ciudate la un anumit punct. Pericol de rimă accidentală. Read at your own risk.


Persona


        Privesc în golul nemărginit al acestei lumi înecate într-o fină obscuritate. Pentru un moment mă desprind din ea și încep să mă transpun în altă persoană. Nu arăt la fel. Nu gândesc la fel. Mai bine zis, nu sunt eu.
        Mi-am găsit "prietenii". Încerc să intru în vorbă cu ei, să le zic de "eu" cea veche și mă resping zicând că sunt o altă nebună desprinsă din lună. Am început să plâng. Acum merg la alți "prieteni" și-mi zic că nu au cunoscut niciodată o persoană ca vechea "eu". Parcă toată lumea a uitat de existența mea.
      La un moment dat, nemaisuportând tensiunea ce ma apăsa pe oase, m-am desprins din lumea mea paralelă.
         Vreau să fiu "eu" și atât.

Strange, huh?




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu